Tuesday 31 January 2012

Burgundy Delight


Polish: Dzisiaj w roli głównej spódniczka, którą zrobiła na drutach moja Babcia! Dwa wieczory i gotowe, prawdziwa z niej profesjonalistka :) Dodam jeszcze, że taka spódniczka jest baardzo cieplutka :] No i znowu biały sweter, ale jakoś mi tutaj pasował ;)

English: Starring - a skirt hand knitted by my Grandma! 2 evenings and it was ready, she is a real professional :) I must add, it is a veery warm skirt :) And the white sweater again, it just suits here ;)


 Pics by Gosia Bedynek & Agata Sznycer


Skirt - made by MY GRANDMA
Sweater - Second Hand
Boots - Dr Martens
Bracelet - No Name (eBay)

14 comments:

  1. świetny zestaw, pozazdrościć babci ;)

    ReplyDelete
  2. aj aj aj cudna pieszczocha!
    buty, spódnica mmm :) same cudności! znakomity set!

    ReplyDelete
  3. Zazdroszczę takiej utalentowanej babci :) Przejrzałam całe blog i zapowiada się świetnie :) Dodaję do obserwowanych i czekam na więcej ;)

    ReplyDelete
  4. ojejku ! <3
    jaka cudowna.;3
    świetny zestaw!;D

    ReplyDelete
  5. Strasznie podobają mi się Twoje stylizacje.
    Spódnica poprostu rewelacyjna- masz mega zdolną babcię ;)
    Dodaję do obserwowanych.
    Zapraszam również do mnie ;)

    ReplyDelete
  6. piękne masz te włosy:))

    ReplyDelete
  7. włosy cudne!!!
    spódniczka do pozazdroszczenia i fajnie wygląda z tymi butami.
    a bransoletki zazdroszczę :D

    zapraszam w wolnej chwili do mnie!!! http://memorable-nicnadzwyczajnego.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetne połączenie kolorów i faktur! :)

    ReplyDelete
  9. super kiecka, fajnie mieć taką babcię ;)

    ReplyDelete
  10. jaacie! Jak ślicznie tu wyglądasz!

    PS Tylko pozazdrościć takiej Babci :)

    ReplyDelete
  11. świetny kolor spódniczki, buty idealnie dobrane, bardzo fajny zestaw:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. buciorki i sweter uwielbiam + wspaniałe masz włosy!

    ReplyDelete