Monday 23 January 2012

If I Had A Gun


Polish: Nareszcie! Nowy post po tak długiej przerwie! Nie mogłam się już doczekać pokazania moich nowych Martensów ;) Po latach przebywania z osobami które wielbią styl militarny, owy "trend" w końcu musiał odcisnąć piętno na mojej szafie :P Czarny, włochaty bluzko-sweterek to jedna z moich super tanich zdobyczy z ostatniego pobytu w Polsce :) Kosztowała całe 3,30 zł! W sumie kupiłam 5 swetrów za łączną sumę 18,30 zł :) Wszystko dzięki styczniowym, lumpexowym wyprzedażom :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć i posłuchania piosenki na dole jak i obejrzenia teledysku :) Póki jeszcze ACTA go nie zablokuje...

 English: Yeyy! Finally a new post :) I couldn't wait to show you my new Dr Martens. The military style has grown onto me recently, not suprising if you've spent the last couple of years with people who glorify it :P The black, fluffy sweater, bought in a Polish Second Hand, cost me around 70 British pens! During my last holidays I bought 5 sweaters for the whole sum of 3,5 pounds! That's what you call a bargain :D Don't forget to listen to the song and watch the video :)


Pics by Mutek


Jacket - Peacocks %
Sweater/Blouse - Second Hand
Shorts - No Name (Allegro)
Boots - Dr Martens
Bracelet - No Name (eBay)


 

+ a beautiful, romantic song that I can't stop listening to :))
Ideal for a wedding song :D


12 comments:

  1. Świetne Martensy, moje mi już służą sporo lat, ale mam tylko 10-dziurowe ;]

    ReplyDelete
  2. Świetny post. Makijaż masz genialny!

    ReplyDelete
  3. ślicznie!!! wszystko jest mega!
    dodaje do obserwowanych!

    ReplyDelete
  4. świetne szorty ; ddd

    pozdrawiam i zapraszam do mnie, organizuję mały konkurs ; PP

    http://angiee-fashion.blogspot.com/
    xoxo

    ReplyDelete
  5. ale masz rewelacyjne spodenki !
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiosna i latem beda pokazywane w calej swej okazalosci :))

      Delete
  6. O kurcze, rewelacja. Wszystko mi się podoba, na prawdę wszystko

    ReplyDelete
  7. jesteś niesamowita! tylko pozazdrościć Ci figury i włosów! zapowiada się ciekawy blog, na pewno będę częściej zaglądać! pozdrawiam i obserwuję ;)

    ReplyDelete
  8. ohh dziekuje! to najmilszy komentarz jaki do tej pory otrzymalam! tego mi bylo trzeba :) pzdr :*

    ReplyDelete
  9. świetny look i super włosy...pozdrawiam

    ReplyDelete