Sunday 8 January 2012

Blue Pastel


 Polish: Mineło trochę czasu od ostatniego posta... A ja dalej nie mam nowych zdjęć :( Mój nowy płaszcz, buty, swetry - wszystkie czekają... W każdym razie dziś wrzucam kilka zdjęć zrobionych pewnego pięknego wiosennego dnia tamtego roku, w Szczecinie na Wałach Chrobrego :) Zdaję sobie sprawę, że zestaw jest bardzo podobny do tego z kremowym swetrem ;] A drugi, bardzo prosty, ale tak lubię najbardziej :)
Mam nadzieję na jakieś zdjęcia jutro, o ile pogoda pozwoli... W Zachodniopomorskim deszcze jak w UK :((

English: It's been a while since the last post... And I still don't have any new pictures :( My new coat, shoes and jumpers are all waiting... Anyways, here are some pics taken in April last year in Szczecin, Poland :) I realise that the set is very similar to the one with cream sweater ;] And the second one - very simple, but exactly the way I like it :) 
I hope to take some shots tomorrow, if the weather let me... I'm in Poland at the moment and it's been raining since I've arrived :/
 
    And set number 2 :)
Pics by Magda Bąbelczyk


Sweater/Jumper - SH
Skirts - Topshop
Shoes - New Look
Top - Flirt Fashion

16 comments:

  1. Nawet słowa OMG nie oddają dobrze Twojego wyglądu. Jakby to powiedzieć; pure perfection! Zachwyt, po stokroć zachwyt!

    ReplyDelete
  2. piękne włosy
    piękne nogi
    fajne zdjęcia!

    ReplyDelete
  3. w tym wypadku, bardziej zachwycam się tobą, aniżeli całą stylizacją. to co ty jesteś piękna, to ja nie mam slów! :P

    ReplyDelete
  4. buty wygladaja pieknie!!!

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia są świetne :)
    A butyyy <3

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjecia, przesliczne buty :))
    Zapraszam takze do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. świetne jest to pierwsze zdjęcie:P

    ReplyDelete
  8. Wow przepięknie!! Bluzeczka jest absolutnie urocza ;]
    Zapraszam Cię na rozdanie u mnie!

    ReplyDelete
  9. zazdroszczę włosów! :-)
    Rewelacyjne 1 zdjęcie <3

    ReplyDelete
  10. Dziekuje dziewczyny! Az takich miłych komentarzy to się nie spodziewałam :D Pozdrawiam :*:*:

    ReplyDelete
  11. pierwsze zdjęcie obłędne! fajna całość, buty mnie urzekły, włosy też :)

    ReplyDelete
  12. o rany jakie Ty masz włosy piękne!

    ReplyDelete
  13. wow, piękne włosy!
    Pierwsze zdjęcie jest fantastyczne
    Świetne buty!!!

    ReplyDelete
  14. Piękne buty!!!!!

    Pozdrawiam i zapraszam www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    ReplyDelete